MARKI, KTÓRE POSIADAMY NA WYŁĄCZNOŚĆ
AUDIOPHASE
AudioPhase to mała manufaktura która powstała dzięki upartej wierze w pasję z zamiłowania do hobby, jakim jest audio. Cały zestaw audio, począwszy od kabli zasilających, a zakończony kolumnami głośnikowymi tworzy jedność, która powinna z sobą idealnie współgrać, naturalnie i nienagannie odtwarzając zapisany obraz dźwiękowy. Ostatnim elementem są kolumny głośnikowe, które nie mogą ograniczać w żaden sposób żadnego z elementów poprzedzających.
Budowa kolumny głośnikowej to skomplikowany proces projektowy i pomiarowy, podparty wielomiesięcznymi testami i odsłuchami na różnym sprzęcie towarzyszącym, różnych pomieszczeniach oraz szerokim repertuarze muzycznym. Odpowiedni dobór głośników, projekt obudowy oraz jej wykonanie to tylko początek całego procesu, najważniejszym elementem jest SERCE czyli zwrotnica głośnikowa.
W obecnych czasach na rynku są dostępne programy symulacyjne do zwrotnic, jednak w AudioPhase każda zwrotnica od podstaw powstaje bez ich użycia. Każda zmiana elementu jest odsłuchiwana na platformach pomiarowych, pomiary są wykonywane „na żywo” bez żadnych symulacji. Dobór jakości elementów, marek i komponentów także nie jest przypadkowy. Każdy element w torze jest skrupulatnie odsłuchiwany i analizowany. Na samym końcu prac, można powiedzieć – ostatnim szlifem jest dobór odpowiedniego okablowania wewnętrznego oraz wybór terminali przyłączeniowych.
ZOBACZ PRODUKTY AUDIOPHASE ->
CHARLES MARTIN
Charles Martin to firma która zrodziła się dzięki ogromnej pasji i zamiłowania do muzyki. Tworzymy zestawy głośnikowe, dzięki którym odbiorca ma poczuć muzykę słuchając jej, a nie tylko słuchać dźwięków. Nasz sposób na dźwięk to przede wszystkim emocje na które stawiamy największy nacisk. Wszystkie nasze produkty od momentu pomysłu do finalnego produktu przechodziły wielomiesięczne testy, pomiary i odsłuchy. Ważna cechą Charles Martin jest sposób opracowywania zwrotnic, nie robimy symulacji komputerowych w programach, pomiary i odsłuchy są wykonywane na bieżąco bez udziału symulacji. Dzięki temu możemy uzyskać zadowalający nas dźwięk, a nie opierać się na wykresach symulowanych przez program.